Den bästa platsen i världen

7 07 2007

Sonen i vagnen. Som han älskade denna vagn. Han sov timtals i den, trots att snön yrde utanför. Jag lade ett duntäcke ovanpå bara så höll han värmen.😀

Jag har haft lite kreativ overload på denna.
Lekt med myggnät till fönster. Kletat ner det med akrylfärg och vänt ner på cardstocken ett par gånger.😀
Sen har jag gjort en knapp i lera (för något år sen förvisso) och så har jag sytt knappar med floss så fingrarna glöder.
Journalingspoten är såklart doodlad och sen gjord för att kunna skäras ut med Robon… lite chalk på den också såklart.

Ett par närbilder på detaljer också:


Åtgärder

Information

7 responses

7 07 2007
Carcol

Men jösses så liiiiiten han var, gubben! Hm..dags att plocka fram fimoleran igen kanske ja😀

7 07 2007
Emma

Helt underbar layout! Vad fiffig du är.. blev ju jättebra med myggnät! Hade nog aldrig kommit på den tanken =)

8 07 2007
Fanny

Guuuud vilken snygg journalingruta!!! Du rockar!

8 07 2007
Claudia79

Såå underbart härlig LO! Och jag gillar din kreativitet!:-)

8 07 2007
Pia

jättefint!! Gillar din journalingruta!! Sååå fint!

8 07 2007
Sannasmamma..

OMG va snygg!!!!!
Gillar massor:)

8 07 2007
joggemia

Så fruktansvärd………SNYGG!!

Kram Mia

Kommentera

