Julkort i september

19 09 2008

Ja, när ska man börja annars?😀

Jag tänker inte skicka så många själv, men tänkte kanske försöka sälja lite. Nån kanske vill köpa ett par stycken.😀
Så, jag har designat mig några juliga/vintriga stämplar som jag bakade till idag.😀
En liten snögubbe, lite snöflingor. Ja, lite annat jox… kommer väl synas här i bloggen framöver.🙂
Nä, nån ny kollektion blir det inte, för det har jag inte tid med… eller ork.😀

Hursomhelst…. här är ett första julkort. Trots att det var sommarvärme idag.😀


Åtgärder

Information

4 responses

20 09 2008
Ms Garbo

…som du bakade till?

Det där får du gärna förklara. Gärna IRL, i ditt kök😀

(Själv bakade jag bullar häromdagen)

22 09 2008
Carola

Men… det finns fler med mig som väntar på dina stämplar..

2 10 2008
Sanna F

Urgulligt!!!

13 10 2008
creatingcarla

sweeeeet! allerliebst deine weihnachtskarten!
greetings from switzerland😉
carla

Kommentera

