Morbror på besök

18 10 2008

Det här var en story värd att scrappa ordentligt. Något säger mig att jag redan scrappat den en gång, men what the heck.😀
Jag blev inte helt nöjd med LOn och har faktiskt ”gjort om” den en gång. Meeeen, nu får det vara. On to the next project.🙂

Idag har vi varit ute och promenerat i solskenet. Helt underbart efter att ha varit dåliga både jag och maken. Jag har haft migrän i typ 2 veckor och maken har varit förkyld i en vecka.
Frisk luft var underbart!


Åtgärder

Information

One response

20 10 2008
Ammi

Jättefin lo, så enkel och stilren🙂

Kommentera

