Pumpahus

30 10 2008

Jo, jag ÄR hemma och är sjuk och då HAR man tråkigt. Då FÅR man roa sig.😉
Anna-Carin tycker att jag behöver sinnesundersökas. Vad tycker du?😀

Mönster finns på Canons sida.

Det var inte helt lätt och blev väl inte perfekt, men jag tror inte barnen bryr sig när de ska kika på det.
Det jag själv skulle gjort annorlunda (med facit i hand) är att jag inte skulle följt de tandade kanterna exakt, utan jag skulle ha klippt dem större. Det var helt enkelt för lite yta att limma på för att det skulle funka.


Åtgärder

Information

4 responses

30 10 2008
Jeez

wow! Hade jag inte haft Ester hemma samtidigt somElias så hade det varit en självklar pysselgrejj för helgen, men jag måste nog passa…

30 10 2008
Ms Garbo

Vad jag tycker?
Jag tycker att A-C är en klok kvinna!

(Visst var det henne jag träffade hemma hos dig, hon med magen som kläcktes lite före min?)

30 10 2008
Sofia

Ha ha ha, jag har gjort halloween trädet dom senaste dagarna. Pilligt som sjutton särskilt som jag valde för tunt papper.
Din pumpa är hur som helst supersnygg.

2 11 2008
clara

men GUD så kul, jag sparar till nästa år!

Kommentera

