Pussel

21 05 2009

Nu för tiden blir jag alltid så osäker på om jag redan har scrappat om ett foto. Måste nog gå igenom mina dryga 8 album för att refresha mitt minne.🙂

Här är i alla fall en LO om min pusslande son, och jag trooor inte att jag har scrappat om det förut.
Det är till en tävling hos scraphuset.
Ännu en kväll med trevligt cyberpysslande och som synes är det vad som behövs för att jag ska sätta igång.🙂
Jag behöver helt enkelt lite utmaningar.

pussel

Som ni ser så har även Robban fått vara med och pyssla! Jag funderar dock på en Gazelle från BossKut. Nån som har några synpunkter på den?


Åtgärder

Information

One response

22 05 2009
malin

oavsett om du har scrappat fotot förr eller ej… attans läcker layout hörru!🙂 gillar den jättemycket! trevlig helg

Kommentera

