Ett kort och spännande inköp

10 06 2009

Igår var det skolavslutning. Dottern slutade 5:an, vilket innebär att hon nu tar det stora steget upp till högstadiet, och en helt annan skola, ett helt annat sätt, och en hel massa mer oro för mig 😉

Så, jag erbjöd mig att göra ett kort åt fröken som fick presentkort på en fancy restaurang i avskedspresent av oss.
Såhär blev kortet. Inuti har alla barnen skrivit sina namn (och kladdat ner lite här och där).
Jag var så himla förutseende att jag INTE klistrade på framsidan på kortet innan alla skrivit på under en avslutningsfest vi hade i lördags.
Påklistrandet skedde efteråt, annars hade det nog inte blivit mycket till kort kvar.
Fjärilarna har jag helt fräckt skrivit ut på OH-papper på jobbets laserskrivare. Busiga jag.

maddekort

Sen kommer vi då till inköpet. Jag har valt att lämna CR-tiden bakom mig och har nu införskaffat en spännande Gazelle från BossKut!
Den verkar så himla mycket bättre, så det ska bli intressant att se om den verkligen är det.
Nån som vill köpa en Robban?
Enda problemet med Gazellen blir att den INTE får stå här på skrivbordet med mig. INTE! Det tillåts inga gigantiska rosa tingestar här. Jag får nog måla om den tror jag…. 😉
Funderar på nån smart lösning under bordet så jag slipper se den. 😀

I övrigt så är sonen febrig. Vi ska snart åka iväg och göra en switch. Hämta maken på jobbet, han skjutsar in mig till mitt jobb, och åker sen hem igen med sonen.
Jag MÅSTE vara på jobbet idag, för det är bajspackaronsdag.

Tjing!

Åtgärder

Information

6 responses

10 06 2009
Diana

Oh, så snyggt kort!!

10 06 2009
Petra

Oj, jag hänger tydligen inte med. Börjar man högstadiet redan i sexan nuförtiden?

10 06 2009
DrAnnika

FY satan (ursäkta språket) så snyggt kort!!!
Me lajk alått!!!!
Och ve behöver recension på Gazellen sen, och JA TACK se till att blinga iordning den lite!

13 06 2009
Mia

Urläckert kort! Vilket bra tips om att skriva ut på OH-papper….synd att man inte har en laserskrivare. =) Fast nu bara MÅSTE jag få fråga…vad i helsicke är en ”bajspackaronsdag”?! =)

Kram!

15 06 2009
Monnah

Ha en underbar sommar! Kram.

28 06 2009
Sara

Himmel vilket fint kort!!
/ Sara

Kommentera

