Och prinsen fick sin prinsessa…

7 07 2009

…till slut.

Okej, nu kan inte dessa två få varann så, för de är kusiner, och det tycker jag inte är okej!😀
MEn, de är söta. Eller hur?
Lilla Sofia ska minsann ALLTID vara prinsessa (alternativt Pippi) när hon kommer hit. Vi har så mycket ”fina” klänningar att klä ut sig i.

Blommorna kommer från IKEA😀
Bokstäverna är Reuse från QK. JAg är kär. Shoppade från Designat förra veckan, och det är underbart. Helt fantastiskt faktiskt.

prinsenprinsessan

För övrigt håller jag på med en inspirationsbok.
Har tänkt på detta länge, och nu är det på gång. Ska bli kul med något att kika igenom när inspirationen tryter. Vilket den ju ganska ofta gör nu för tiden.😀
Men EN lite LO på semestern är ju inte så illa pinkat.


Åtgärder

Information

9 responses

7 07 2009
Aase

Ja det alfabetet är nog värt att äga ser väldigt användbart ut🙂
Härlig titel till underbar LO
Kram Aase

7 07 2009
Gunilla | uniquelyme

Ja, det var verkligen inte illa pinkat. Gillar också Reue men det har inte fått flytta hem till mig än.

8 07 2009
Jenny

Åhh, du din ondskefulla människa… Just när jag lyckats övertala mig själv att jag nog klarar mig utan Reuse, så gör du såhär mot mig?! *fnys*

;o) Det är – givetvis – superfint, hela layouten!

9 07 2009
stina_m

Du inspirerar mig!! http://lerkvinnanspyssel.blogspot.com/2009/07/blog-post.html (Säg till om du inte vill att jag ska lägga bilderna i min blogg.)

13 07 2009
sannaf

Verkligen u derbart fin layout!!!! Ursött foto också!

15 07 2009
Mia

Så himla härlig!! För att inte tala om hur söta de är! =) Blir lite nyfiken på inspirationsboken också.

Kram!

18 07 2009
Ulrika

Vilken underbar LO! Ren och fin, men ändå en massa fina detaljer!

28 07 2009
Julia

Jättefint!

Vad ska du fylla din inspirationsbok med? Det låter som en jättekul idé😀

1 08 2009
Tette

Oh, vilken jättefin LO!!!

Kommentera

