Elektricitet

13 08 2009

Ja se på fan. En LO! Snabb och lätt och så blev man av med de där dåliga fotona!😀
Gazellen har fått skära ut bokstäver i foam. Jag älskar min gazelle.
Sagan om gazellen kommer jag till senare… orkar inte nu.

elektricitet

Sen har jag ju sett att en del undrar över min inspirationsbok.
Jo, den är snart klar. JAg har gjort som så att jag fotat (ja, fotat… jag är dum i huvudet) av inspirerande saker i olika tidningar och sen har jag spenderat en del tid på semestern (som två superregniga dagar i dalarna tex) med att klistra in dessa små bilder i min bok. Nu har jag all inspiration samlad på ett ställe och slipper gå igenom femtielva tidningar.
Ska bara bli av med tidningsjävlarna nu också.😀
Bilderna får samsas tillsammans med skisser och annat inspirerande, såsom färger, ord eller annonser.
Lovar en bild framöver… när det börjar bli klart.


Åtgärder

Information

One response

14 08 2009
MiaMaria

Åhhh! Har du en Gazelle!!! Den verkar toppen om den kan skära ut i foam. Undrar om Robban blir svartsjuk om jag också skaffar en Gazelle…

Kommentera

