En award!

29 08 2009

Det är inte ofta man får såna nuförtiden (förmodligen för att jag är tråkigast i världen och aldrig skickar vidare) men nu så har jag faktiskt fått en fin award av Malin och jag känner att den måste vidare.

Det är denna tjusiga jag fått:
award_kreativ_blogger

Och att vara en kreativ bloggare är ju självklart trevligt. ÄVen om jag väl snart inte kan titulera mig bloggare om jag inte börjar uppdatera mer?😀

Så, vem tycker då jag ska få denna härliga award av mig?
Jag tänkte skicka den till två tjejer.
Först, självklart, till Anna-Carin. Inte för att hon är min bästa vän (ja, så är det) utan för att hon har en härligt enkel stil som hon kör vidare på utan att falla ner i en massa trend-hål. Den är så klockren och jag blir väldigt inspirerad av henne. Och hennes förmåga att spotta ur sig layouter i tid och otid. Hon är så värd en award.

Andra tjejen som absolut måste ha denna award är AnnaB.
Jag tror inte det finns så många scrappare som kan mäta sig med henne. Hon har en fantastisk stil och lyckas alltid överraska med någon ny kreativ idé.


Åtgärder

Information

Kommentera

