En LO till en tävling

2 09 2009

Jag är hemma och är sjuk. Det är faktiskt jättesynd om mig. Nä, svininfluensan är det nog inte, men sjuk är jag med feber och ont och hosta och snor. Det är jobbigt just nu, eftersom det är massor som måste göras på jobbet.:/
Igår låg jag på soffan nästan hela dagen och tittade på tv. Detta har resulterat i att jag har sjukt ont i min rygg idag och därför försöker jag hålla mig borta från soffan. Lite scrap gör ju att man sitter upp i alla fall, så det har jag faktiskt ägnat mig åt idag. En liten LO i alla fall. Nu håller jag på att svettas sönder och jag är helt slut… får nog vila lite i alla fall innan jag provar att göra en LO till.

Såhär blev i alla fall mitt bidrag till månadens skisstävling hos scraphuset.

fika

Jag har lekt lite med min nya gazelle. Snurklan har jag designat och skurit ut med den fula, FULA gazellen. Men den är förlåten för den jobbar så bra. Det är inte utsidan som räknas, det är insidan. Helt klart.😉


Åtgärder

Information

Kommentera

