Kortskiss #63 hos kortskissen

14 09 2009

Ja, förra veckan blev det inget skapat för kortskissen, men nuså har jag knåpat ihop ett litet kort.
Det ska min farmor får tänkte jag, för hon har flyttat till demensboende och ett litet kort är ju alltid trevligt att få.
Trädet har jag designat och skurit ut med min nya bästis Gazellen.

hejkort

Förra veckan var helt galen för mig. Det var föreläsningar där vi var värd med amerikanska läkare och lite brittiska lab-människor. Det var bara för mycket för mig och min lilla trötta hjärna, så det blev absolut inget pysslat då.
Men nu ikväll fick jag tid och lust att sätta mig och jag känner att jag har en hel del inspiration som jag ska använda mig av framöver.


Åtgärder

Information

Kommentera

