Brunsons har en tävling

18 09 2009

En tävling där man ska använda sina spillbitar av papper. Jag har en hel del spill, och en hel del mönstrat som tyvärr aldrig blir använt.
Och nej, några gigantiska sjok med mönstrat kommer ni nog aldrig att få se i några större mängder på mina LOs men erkänn… Åtta mönstrade på en och samma LO är rätt avancerat för att vara jag???

Har faktiskt pysslat fyra kvällar i rad nu! Men det har blivit lite tävlingsbidrag jag inte får visa nånstans, så därför får ni hålla till godo med kvällens tävlingbidrag så länge.😀

risifrutti

Nu är det bara en månad kvar till Ö-viksträffen! Jag ser SÅ fram emot det!


Åtgärder

Information

Kommentera

