Lite skapat

11 10 2009

Var hos A-C för ett par veckor sedan och pysslade hela dagen. Det blev några LOs gjorda, men ganska enkla sådana faktiskt. Jag var nog inte på dekorationshumör helt enkelt. Eller så var det A-C:s enkla stil som smittade av sig just den dagen. Man vet aldrig.

fore_efter

farmor

tresmakusiner

Sen var det ju tävling på pyssel.net under september månad där Pyssellyckan sponsrade.
Så jag fick stränga order om att ställa upp i denna tävling av Malin, som säkert ångrar sitt tilltag såhär i efterhand. Eftersom jag vann över henne! HAaaha! ;D

skisslo_peterlina

Jag ställde upp i kortklassen också, och låg faktiskt först där ett tag innan Ewonne kom och snodde åt sig vinsten där.
Det här är ett kort gjort till en arbetskamrat som behövde få sig en liten påminnelse helt enkelt.

skisskort_peterlina

Nästa vecka blir det fler alster, då det är scrapträff i Ö-vik! Ska bli jätteskoj.
Innan dess väntar en ganska hektisk arbetsvecka tror jag, eftersom vi har annons i dagens SvD. Brukar generera MÅNGA samtal vilket resulterar i mycket telefonprat på dagarna. Men mycket försäljning, vilket är kul.
Så… until then!
See ya!


Åtgärder

Information

6 responses

12 10 2009
Malin-Lillpiga

Nja…jag är givetvis nöjd att någon ur Eliten kammade hem vinsten och jag fick faktiskt bara EN röst mindre än dig.😉 Åsså kammade jag ju hem lotten också så jag fick åtminstone lite plåster på såren. Grattis!

19 10 2009
Therese

Åh, vilken fin elelr vilket fint kort. Färgerna och texten. Underbar!

19 10 2009
Ingalill

så mycket fint! Gillar särskilt Skratt-lo´n, har redan dreglat över den på pyssel.net….

1 11 2009
NetteR

så fina alster, verkligen läckra!

8 11 2009
Malin

Härliga, rena layouter! Inspirerande!

29 11 2009
Ulrika

Wow! Alla alster är verkligen underbara! Färgkombinationen på kortet är verkligen otroligt härlig!

Kommentera

