Linköpingsträff

27 03 2010

Det var så sjukt kul.
Anna-Carin och jag bilade ner på fredag eftermiddag. Skönt att ta det lite lagom lugnt. Ett middagsstopp på Max i Nyköping och sen vidare till hotellet i Linkan.
Vi hann väl bara vara där nån halvtimme drygt innan Fia, Kate och Linda dök upp. Och vi hälsade artigt så som man gör, och promenerade bort till restaurangen.
Sen bröt hela helvetet lös. För servitrisen alltså. För jävlar vad flamsiga vi var! Skrattade så tårarna rann ibland och jag kan tänka mig hur servitrisen tyckte det var lite småjobbigt. Haaha. Men vi hade kul som sagt.
Roligt att man kan träffa folk man aldrig träffat på riktigt, och ändå på sätt och vis tycka man känner varann och koppla sådär klockrent redan från början.
Fia, Kate och Linda – tack för en underbar helg!

Lördag var det dags att ta sitt pick och pack till ett gymnasium i närheten och scrappa. Och ja, det gick riktigt bra faktiskst.
Två härliga och skrattfyllda dagar fick vi spendera där. Det blev faktiskt hela 7 LOs så det känns som en lyckad helg. Det är klart, Malena klämde ju ur sig 10-11 stycken på en dag, men hon är ju lite galen😉

Så, här kommer ett litet axplock. Fler uppladdningar en annan dag tänkte jag… eller, sanningen att säga, jag har bara några av fotona på denna dator, och eftersom jag pajat min axel så kan jag inte sitta vid den andra datorn.


Åtgärder

Information

3 responses

27 03 2010
Monnah

Så roligt ni måste ha haft! Och jag absolut älskar dina layouter. Härliga!

28 03 2010
Fia

Tack själv! Det var verkligen sjukt kul!🙂 Det gör vi om nästa gång om inte förr. Kram. ♥

18 05 2010
Grannen

Vaddå, är det här något grannar kan följa med på?? Eller är det gamla bästisvänner? Får nybörjarscrappisar vara med? Hur som haver kommer jag hem snart och det ska bli kul att ses!
linda

Kommentera

