Sepåfan… lite scrap också!

5 04 2010

Ja, i helgen har det ju inte blivit riktigt så mycket utomhusvistelse som jag hoppats på.
Idag tex hade man ju tänkt sig att spendera några timmar rensandes rabatter, men vad hände när man vaknade? Jo, hela världen hade blivit vit. Jag valde att låtsas som ingenting och inte titta ut genom fönstret på hela dagen. Nästan i alla fall.

Däremot har det ju blivit mer scrap än vanligt. På Scrappiz har det varit CC och jag har fått tre tävlingsbidrag gjorda. Det är alltid lika kul att bli inspirerad att göra något.🙂
Här är lite alster alltså.

Den här var till en skissutmaning. Gillade skissen som var enkel och lagom dekorerad.🙂

Sen har vi den här, som var till en utmaning att använda minst tre foton och dessutom måste det finnas handskriven journaling.

Sen en teknikutmaning. Den här blev jag väldigt nöjd med. Tycker den är alldeles perfekt min stil.🙂
Man skulle välja fem tekniker minst av 7 eller 8 st. Jag valde att kladda med färg, stämpla med något som inte var stämplar, sy, stansa och använda tyg.
De stora cirklarna är alltså utstansade och bakom sitter rött plyschtyg.
De svarta strecken är stämplade med en gaffel.😀
Bakgrunden har jag gjort med akrylfärg på ett penselskaft efter inspiration från LottaRos

Så, vi får se om det blir något mer scrappat de närmaste månaderna, nu när jag varit så aktiv senaste tiden😀


Åtgärder

Information

One response

6 04 2010
eyovine

Hej =) Hittade hit via Scrappiz cc. Å är så glad för det =). Du gör fantastiskt fina saker!! Å denna pzzakalsong är jag bara tokkät i! Önskar dig en fin vecka.

// Maja

Kommentera

