Linköpingsalster

13 09 2010

Ja, jag har fotat lite idag, och nu kommer faktiskt lite scrap här i bloggen! Halleluja! ;D

Denna första är om när jag och mina föräldrar åkte ut till Ögergrund i somras på det som skulle vara farmors 92:a födelsedag. Det var väldigt speciellt, eftersom det enda hon pratade om de sista månaderna var att hon ville till Öregrund som var där hon växte upp.

Denna var till en teknikutmaning där man skulle använda något rött, något glittrigt och knappar. Sen var det lite grejer man inte fick använda, men jag minns inte eftersom det inte finns med på LOn😀

Och så denna. Denna var rolig att göra.
Längst ner på den, vid 2007 där, så finns lite washitape. Och även som en horisontell linje. Skitkul deko det där!

Och sist men inte minst, så är här den LO jag vann en tävling med. Man skulle alltså använda Washitape. Och det har jag ju gjort som synes.
För dig som inte vet vad Washitape är så är det rispapperstape i olika roliga färger. Den är toppen att använda och sååå bra eftersom man kan flytta den även om man klämt dit den ordentligt. Bara att leka på alltså!

Jag köpte ju mina rullar på Designat, men har idag även beställt från USA för ja… jag blev sååå kär. De här små rullarna gör att jag idag, trots två dagars intensivscrap, faktiskt har lust att sätta mig ner och scrappa igen!!! Hoppas det stannar. Jag ÄLSKAR inspiration!


Åtgärder

Information

Kommentera

