Lite scrappat

26 09 2010

Ja, jag var hemma hela veckan med mitt stackars öra som jag fick problem med och på grund av det blev jag yr i pallet så fort jag rörde på mig.
Så, mestadels har jag suttit på soffan och stickat. En stor fet sjal blev klar. Den ska få följa med till jobbet och värma mina axlar där. Sen har jag stickat ett par sockor också. Jättemysiga. Och det är så kul att sticka! Det trodde jag aldrig. Har inte kunnat (haft lust att lära) det förut men det är ju ett fantastiskt pyssel för kvällar i soffan med barnen!

Men, som sagt. Jag har scrappat också.
Jag ramlade in på pencillines.com och hittade lite skisser att jobba utefter.
Najs.

Så, här är förra veckans skiss. Nummer 204.

Och här är veckans. Nummer 205.

Det har varit kul att scrappa igen. Man vet aldrig, jag kanske är på väg tillbaka????


Åtgärder

Information

Kommentera

