Nä fan….

27 11 2010

…vad kul man kan ha det.
Har haft en sjuhelvetes migrän idag. Fast, innan den satte igång så hann jag faktiskt åka till Nacka Forum och shoppa inte mindre än två par brallor och en BH. Det ni. Det sista är en bedrift av stora mått… (inte så att BHn är gigantisk alltså, utan det är svårt att hitta en som man vill ha).
Jag vill INTE ha en med bygel för det gör ont, ont och åter ont. Det funkar inte alls här i mitt tuttlandskap. Jag behöver vanlig hederlig BH. Finns det? Nä, knappt. Och de som finns är fula och i sån där hemsk kärringbrun färg. Iiiisch.

I alla fall, så är huvudvärken borta nu, men nu har jag ju ont i halsen och känner mig sjuk i övrigt. Som sagt, det är kul nästan jämt.


Åtgärder

Information

Kommentera

