Dagens träningspass avklarat

29 11 2010

Jag drog igång dagen med lite uppvärmning genom att, fullt påklädd för utomhusvistelse,  leta efter saker hemma på två våningar. När jag kände mig varm nog, drog jag iväg med sonen till förskolan genom snölandskapet. Sen blev det språngmarsch genom snödrivor för att hinna med bussen. Jag tycker det är skönt att hinna med träningen såhär på morgonen så man har det gjort.
Nu sitter jag och tar det lugnt i bastun (fullpackad tunnelbanevagn) så som jag förtjänat.


Åtgärder

Information

Kommentera

