Komsi komsi alla småhästar!

29 11 2010

Hört på stan av yngre (mycket yngre) kvinna:
Asså, jag var beredd att gifta mig med honom.  Det var bara ett problem… han var gay.
Ung kvinnas lika gamla kompis:
Jaha? (ifrågasättande som om hon inte förstod problematiken)
Unga kvinna nummer ett förklarar:
Ja, asså,  det var ju inget problem för mig att han var gay, men han ville ju inte gifta sig med mig.

Undrar om hon till fullo förstår vad det innebär att en kille är gay. För det var ingen ironi i detta.  Helt allvarlig konversation.

Fan vad skönt att man redan är gift. Och min man är inte gay,  så det gick bra.


Åtgärder

Information

One response

30 11 2010
DesignAnnique

Tack för dagens bästa skratt! Nä, det var nog varken höns eller hästar hemma på den bondgården… *fnissar fortfarande*

Kommentera

