Hemma sjuk

1 02 2011

Satt i soffan hela söndagen med 38° feber.
Så jag stickade.
En pulsvärmare blev klar i söndags, en blev klar igår.
Hemma idag också. Febern vill inte smyga under 37.8, vilket i sig inte är så mycket, men tillräckligt för en lågtempare som jag.
Så, jag får väl roa mig med att sticka mer.
Eller shoppa garn?
Drops har ju rea…

Här är i alla fall pulsvärmarna (fast bara den ena dårå, måste ju hålla kameran med något) som jag gjorde.
Nöjd.

Mycket mjuka och sköna.
Vad ska jag hitta på nu då?


Åtgärder

Information

2 responses

2 02 2011
Malin ~ Lillpiga

Du kan sticka ett par likadana till mig!😀

7 02 2011
Monnah

Vilka fina!

Kommentera

