Mer stickat

18 07 2011

Ja, jag gör inte så mycket annat pyssel. Det blir mest sticka just nu.
Hittills har det blivit 11 mössor.

Sen tröttnade jag lite på mössorna och nu stickar jag den här sjalen i Drops Baby Merino #27.

Men idag orkade jag inte sticka hela dagen heller (nähäää) så när vi var på IKEA en snabbis köpte jag tyg och har nu sytt mig ett litet fodral till strumpstickorna. Skönt att ha dem samlade i storleksordning. Guuud såna organisationsfreaks vi pysslare är!😀
Halva nöjet ju!

Utanpå:

Och såhär ser den ut inuti:

Så, det är vad som händer här just nu. Inte så mycket spännande alltså.😀


Åtgärder

Information

One response

8 08 2011
Anna

Elva mössor! Fantastiskt!
Och roligt att läsa dina tankar om insamlingen.
Det blir mycket glädje och värme!
Hälsningar från Anna

Kommentera

