Lite scrappat

10 05 2009

Jag var iväg på träff igår. I Övergran utanför Bålsta. Det kändes som om jag skulle genom halva Sverige, men det tog faktiskt inte så lång tid. 45 minuter. Det är ju helt acceptabelt.
Och det var SÅ värt resan. Länge sen jag hade så jävla trevligt och så KUL! Jag har skrattat så tårarna runnit. Man får sjukt med energi efter en sån dag. TACK tjejer som var med och förgyllde min scrapdag!

Tre LOs blev det gjort också. Inte så illa pinkat med tanke på att halva dagen gick åt till migrän.

rosason

edjanet

sofia

Den sista röda här vann jag pris med. YAY!

OCH så har mina kompisar fått en liten son! Fatta att det plötsligt blev en fembarnsfarsa och en trebarnsmorsa. Bara sådär! 😀
Det betyder att jag kommer få snusa bebis inom kort. *ser fram emot*


Åtgärder

Information

3 responses

13 05 2009
Mia

Grattis! Finfina layouter! Härligt med träffar med likasinnade. =)

Kram!

14 05 2009
ScrapFia

Trots migrän har du lyckats inspireras och göra 3 helt underbara LO’s!!! Otroligt fina alla 3!
Ha en fortsatt inspirationsgivande vår!
Eva

18 05 2009
Charlotta

Den i mitten gillade jag; lite japansk inspirerad med pinn-liknande ram! Vad har du gjort dem med? Ritat eller är det föremål som är fastklistrade??
Snyggt är det i alla fall!
Charlotta

Lämna en kommentar