Lite shopping och Blogcandy!

24 09 2010

Jo, jag blev ju lite kär i de där washitape-rullarna som bekant. 😀
Mycket kul och användbara!
Så, jag kikade runt lite på nätet och hittade det här stället.
Cute-tape
Det finns så mycket mumsigt där att det är löjligt.
Men för mig blev det dessa 13 godsaker.

Runt 350 spänn ink frakt fick jag ge. Det tycker jag är helt okej. Vi scrappare är ju som bekant lite galna vad gäller hur mycket saker och ting får kosta, så jag är jättenöjd! 😀
Och superduper service var det faktiskt också och väl paketerat på väg över atlanten. Sååå najs!

Om nån annan tänker shoppa därifrån så börja med att kika under ”Current Specials” först. Där finns lite trevliga erbjudanden. Sånt vill man ju inte missa. Vilket jag såklart gjorde, men kom på sekunderna efter min beställning och fick det rättat.
Service som sagt. 🙂

Och om du undrar vad Washitape är så är det rispapperstape från Japan. Lätt att använda. Lite som maskeringstape fast i roligare färger. 😀

**Uppdatering*

Jag tänkte, lite blogcandy kan väl vara roligt?
Skriv en kommentar på inlägget, länka till detta inlägg i din egen blogg, så är du med i utlottningen av c:a 1 m av vardera färgen av mina 19 olika washitape….
Sista dag är på söndag 26/9 2010 vid midnatt om du vill vara med. Så drar jag en lycklig vinnare på måndag. 🙂

Det är så bra med den här tapen att man kan sätta fast och ta bort en massa. 🙂
Upprullat på ett sugrör går det lätt att skicka.

Nu, morgonrutinerna tar över och barn ska till förskola. Och sen…. sen blir det pyssel!!!


Åtgärder

Information

11 responses

24 09 2010
Lilla K

Hej, jag har ingen blogg så jag tipsar en kompis om detta i stället.
Ska bli jättespänande att se vad du kan hitta på med denna tape! Glöm inte att visa oss läsare resultatet.

24 09 2010
Lindha

Jösses, vad läckert!! Den här candyn kan jag ju inte låta bli att delta i. Blev så sjukt inspirerad av dina alster i tidigare inlägg.

25 09 2010
Lena

Vilken rolig tape! Den får gärna bo här hemma hos mig 🙂
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.15485333

25 09 2010
Linda

Jag vill, jag vill, jag är så himlans nyfiken på washitejp.! 😀

25 09 2010
Maria

Låter ju jättespännande, hade varit kul att få testa lite sån här tape.

26 09 2010
Elin

Den här chansen vill jag inte missa!

26 09 2010
Ellis

Jag är gärna med och tävlar, här finns mitt inlägg:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.15491369
Kram Elenor

26 09 2010
DesignAnnique

Kan ju inte motstå det här, är sååå sugen att testa washitejp men kan inte välja 🙂

Inlägget finns här: http://designannique.blogspot.com/2010/09/candy-hos-peterlina.html

26 09 2010
Malin

Kul att få testa något nytt. Alla pratar om Washitapen.
Jag vill gärna delta i utlottningen.
Jag har bloggat om din candy i min sidebar.

http://cri-kee76.blogspot.com/

Kram Malin

27 09 2010
Lindha

Hmmm, länken där jag hänvisar till mitt inlägg verkar inte funka,, men det finns här iaf: http://snorkfroken77.blogspot.com/2010/09/annu-en-candy.html

19 02 2021
gwenny

gwenny

Lite shopping och Blogcandy! | Peterlina

Lämna en kommentar